Content advertising

Als content partner van Bloovi bereik je 10.000’en ondernemers en beslissingsnemers

ROI FACTOR 1

Content op Bloovi creëert geloofwaardigheid en vertrouwen en leidt finaal tot een voorkeur voor jouw merk en bedrijf om klant te worden.

ROI FACTOR 2

Gebruik je de content op Bloovi in jouw eigen sales- en marketingproces dan overtuigt dit mee om klant te worden bij jullie.

ROI FACTOR 3

Content op Bloovi wordt zeer grondig gelezen, waardoor de tijdsbesteding en dus engagement zeer hoog is.

Content advertising

100.000 lezers per maand

68.348 social media volgers

250000 pageviews per maand

24.517 newsletter abonnees

3 mogelijkheden

1. Thought Leadership Content
Samen met jou bedenken, creëren en publiceren we content op Bloovi.
Vanuit een interview schrijven we authentieke content over jouw merk en bedrijf, op een storytelling manier gebracht.

2. Bannering campagnes
Een bannering campagne met één krachtige kernboodschap blijft onmisbaar om je merk en bedrijf mee te positioneren als thought leader en hiermee klanten te overtuigen.

3. Audioboodschap in onze podcast
Koppel je merk aan de nieuwste podcast van Bloovi, waar we ervaren ondernemers interviewen. Je merk krijgt een krachtige audioboodschap ingesproken door Marnik of iemand binnen jouw bedrijf.

Profielen

  • 73% = CEO / Ondernemer / Eigenaar / Investeerder
  • 12% = C-level beslissingsnemer
  • 10% = Digitale Professional
  • 5% = Andere

Aan welke thema’s wil jij jouw merk koppelen?

  • 1

    Leiderschap

  • 2

    Digitalisering &
    Technologische
    Innovatie

  • 3

    Groei in
    Business

  • 4

    Financiële
    Groei

  • 5

    People &
    Team

  • 6

    Duurzaamheid &
    Maatschappelijk
    Verantwoord
    Ondernemen

  • 7

    Persoonlijke
    Groei

100'en bedrijven werkten reeds samen met Bloovi

Van start-ups en scale-ups tot ambitieuze kmo’s en grote corporates.
Van onbekende jonge wolven tot de big brands.

  • Content advertising
  • Content advertising
  • Content advertising
  • Content advertising
  • Content advertising
  • Content advertising
  • Content advertising
  • Content advertising
  • Content advertising
  • Content advertising
  • Content advertising
  • Content advertising
Content advertising
Bedankt voor het overzicht van het bereik en de cijfers. Het zijn indrukwekkende cijfers. We willen dan ook graag bekijken hoe we samen met jullie hieraan een vervolg kunnen breien.

Anne-Sophie Jaspers
Content lead - EY Belgium

Wil je met je merk de Bloovi community bereiken?

Content advertising
Bloovi helpt ons al jaren om de Deloitte Fast50 Award op de kaart te zetten door onze winnaars te interviewen rond hun innovatie- en groeiverhaal.

Arnout Bouckaert
Sr. Marketing & Communications Officer - Deloitte Belgium