Naar aanleiding van de lancering van de nieuwe Mazda3, ontwikkelt These Days Y&R een activatiecampagne die het innoverende karakter van het automerk belicht. Het kiest ervoor om de meest gedetailleerde testrit ooit te lanceren.
Mazda 3
Met de lancering van de nieuwe Mazda3 bewijst Mazda nog maar eens dat innovatief denken tot grootse resultaten kan leiden. Zo werd de nieuwe Mazda3 ontworpen met een innoverende technologie ‘Skyactiv’. Dit betekent dat de auto minder vebruikt, minder uitstoot en beter presteert. Het nieuwe KODO design, geeft deze wagen een dynamische, aantrekkelijke look.
These Days
These Days Y&R lanceert daarom de meest gedetailleerde testrit ooit waarbij werkelijk alle onderdelen van de wagen getest worden door experts-in-hun-vakgebied. Elke test heeft zijn eigen testdrive filmpje. Zo worden de mistlichten getest door een echte boswachter, de ruitenwissers door een ruitenwasser enzovoort. Aan deze testrit is bovendien een wedstrijd gekoppeld waarbij de winnaar kans maakt om 1 jaar gratis rond te rijden in de nieuwe Mazda3.