Begin september startte Tim Karpisek als CRM Manager bij Prophets. Met deze aanwerving versterkt het agentschap zich met extra ervaring op digitaal, CRM en e-DM vlak. Dit past perfect in de ambitie van het bureau om zich nog sterker in de markt te profileren als strategisch digitaal agentschap.
Emailgarage
Tim Karpisek startte begin 2008 bij EmailGarage als account manager, waar hij zijn sporen verdiende in het salesteam. Na 2 jaar stroomde hij door tot sales & marketing manager van EmailGarage waar hij de verantwoordelijkheid van het sales- en marketingteam onder zich kreeg. De afgelopen jaren hield hij diezelfde verantwoordelijk in zijn rol als business developer, waar hij zowel voor LUON als EmailGarage naar de voorgrond trad.
Frequent Spreker
Hij is ook een frequent spreker op beurzen en congressen, en geeft gastcolleges op verschillende hogescholen en universiteiten. Bij Prophets zal hij dan ook opnieuw de verantwoordelijkheid voor de PR en communicatie van het agentschap op zich nemen. Verder zal hij meewerken aan new business trajecten en scherpt hij, met zijn expertise rond data-driven communicatie, specifieke projecten hierrond verder aan.
Tim Karpisek: “Prophets overtuigde mij onmiddelijk met hun strategische aanpak te combineren met een ijzersterk digitaal luik. ”How do you create relevance in a connected world?” is waar veel adverteerders naar op zoek zijn, en de oplossingen hiervoor vind ik terug bij Prophets”.