Steeds meer merken lanceren hun eigen app. Dat loopt niet altijd van een leien dakje. Sommige brands overdrijven met het aantal push notificaties dat ze uitsturen en anderen benutten de kansen onvoldoende. Hier hoe je dé ideale push notificatie strategie in elkaar bokst en ervoor zorgt dat je app effectief wordt gebruikt:
Aan de slag met mobiele notificaties:
Aangezien mobiel dé nieuwe norm wordt, is het voor vele merken niet onverstandig om in te zetten op de ontwikkeling van mobiele applicaties. Als de app goed genoeg is kan je jouw klanten blijvend activeren.
Zo zorg je dat jouw app frequent wordt gebruikt
In onderstaande whitepaper van marketing automation expert Silverpop leer je hoe je aan de slag kan met push notificaties en hoe je ervoor kan zorgen dat jouw app frequenter gebruikt wordt en kan zorgen voor meer conversies.
Dit zal je leren:
- Ontdek de ideale momenten om push notificaties te sturen:
- Hoe je via pushnotificaties 1:1 communicatie met je klanten kan verzorgen
- Hoe je via een in-app inbox je klanten op maat gemaakte aanbiedingen kan voorschotelen
- Hoe je jouw mobiele app kan integreren met andere kanalen, zodat je het volledige potentieel van je mobiele app kan benutten