Wie een zaak wil starten, denkt maar beter eerst na over de naam. Een klinkende naam blijft sneller hangen én wordt makkelijker gevonden. Omdat het niet altijd even evident is om zo’n naam te bedenken, roept The Fat Lady voor DNS Belgium ‘De Idee-o-logen’ in het leven. Een creatieve denktank die startende ondernemers helpt bij het bedenken van een beklijvende naam. Hieronder kan je de brainstorm nu live meevolgen:
Creatieve denktank bedenkt vandaag beklijvende namen voor starters
De Idee-o-logen zijn creatieve denkers Sarah Vandeursen (De Idioten, Kenji Minogue), Kevin Bellemans (It’s Showtime, Ketnet) en Pedro Elias (Bloot & Speren, De Idioten). Ze zullen zich vandaag een dag lang toeleggen op het bedenken van beklijvende namen voor startende ondernemers.
De actie kadert in de content campagne Claim Je Idee die The Fat Lady uitwerkte voor DNS Belgium, de vzw die instaat voor de registratie van .be, .vlaanderen en .brussels domeinnamen. Het opzet van de campagne is om een reflex te creëren bij starters en jonge ondernemers om vóór alles een naam en domeinnaam vast te leggen.
Wil je de brainstorm meevolgen en zien met welke namen de Idee-o-logen op de proppen komen? Dat kan! Bovenaan dit artikel kan je de livestream volgen! Alles is live te volgen op de Facebook pagina van DNS Belgium en op www.idee-o-logen.be.