Telenet bundelt vanaf heden alle Telenet verhalen, nieuwtjes en verwennerijen voor zijn klanten op één digitaal conversation platform genaamd Snap! En de bezoeker heeft ook wat in de pap te snappen. Met behulp van een gebruiksvriendelijke social media integratie kan die eenvoudig en snel zijn/haar mening delen op het nieuwe conversation platform.
In dialoog treden met de klant
Telenet gelooft in het continue evolueren en verbeteren van zijn producten, technologieën en diensten voor zijn klanten en lanceert daarom samen met communicatiebureau These Days “Snap!”, het nieuwe conversation platform die de bezoeker virtueel meeneemt in de dagelijkse gesprekken binnen de Telenet muren en hem de kans geeft om actief deel te nemen aan dit gesprek. Hiermee zet het telecombedrijf een nieuwe stap voorwaarts in het opzetten van een dialoog met zijn klanten, dit door relevante nieuwtjes op een toegankelijke manier en uit eerste hand met hen te delen.
Snap! deelt niet alleen allerlei boeiende Telenet verhalen, nieuwtjes en artikels, maar verwent Telenet klanten ook met leuke wedstrijden en cadeautjes. En nog interessanter, er is ook ruimte voor het verhaal en de mening van de klant. Een handige social media integratie laat de klant toe om snel zijn/haar mening, tips en/of vragen te delen op het nieuwe platform. Consumer engagement vormt dan ook de basis van Snap!.
Samenwerking met These Days
These Days stond in voor de strategische aanpak, contentstrategie, informatiearchitectuur, responsive webdesign en development van het platform. Daarnaast bood These Days ook de gewenste ondersteuning en tools aan voor de interne, cross-departementale promotie van het platform bij Telenet-medewerkers en werkt het momenteel nog steeds nauw samen met het telecombedrijf op gebied van contentplanning en -strategie. De basis voor Snap! is alvast gelegd, met nog vele nieuwtjes op het programma. Een platform om in het oog te houden dus!