Vanaf vandaag gaat het webbureau WEBS Internet Solutions verder als digitaal communicatiebureau Marbles. Dat is 13 jaar na de oprichting van het Antwerps webbureau WEBS Internet Solutions door Pieter Brat en Tom Herrijgers. Over Marbles zeggen zij: ”We hebben ons heruitgevonden en positioneren ons als digitaal communicatiebureau. Een nieuw bedrijf met een nieuwe koers en aanpak, en daarom ook een nieuwe naam”.
Naamsverandering
Dat er veel beweging binnen het bureau is, bleek al wel na de overname van De Webfabriek in 2012 en het bundelen van de activiteiten met content strateeg en webcopywriter Mischa Verheijden in 2013.
Zaakvoerders Pieter Brat en Tom Herrijgers lichten de naamsverandering toe: “We hebben ons heruitgevonden en positioneren ons als digitaal communicatiebureau. Een nieuw bedrijf met een nieuwe koers en aanpak, en daarom ook een nieuwe naam”, zegt Pieter Brat.
Ruimere aanpak
“Die nieuwe aanpak is vooral een ruimere aanpak. Met WEBS beperkten we ons tot het bouwen van websites en wat daar rechtstreeks bijhoort, zoals webadvertenties, webwinkels en e-mailmarketing. We hebben geholpen met sociale media en zoekmachineoptimalisatie. Met Marbles vertrekken we vanuit een digitale strategie: we denken met onze klanten mee en zoeken samen naar manieren om met digitale communicatie effectiever met hun doelpubliek te communiceren”, vult hij aan.
Duurzaam
“Die aanpak is ook duurzamer. We willen niet zomaar een website opleveren die dan na enkele jaren compleet verouderd is, maar een website én een strategie die kunnen evolueren en zich kunnen aanpassen aan een nieuwe filosofie en aan de nieuwste technologische ontwikkelingen. Duurzaamheid zit niet alleen in wat we doen, maar ook in ‘hoe’ we het doen. En eigenlijk dus ook waarom we dat doen: het is wie we zijn”, besluit Tom Herrijgers.
Meer info: marbles.be