Internet laat niets of niemand nog onberoerd. Meer en meer bedrijven wenden internettechnologie aan voor de meest diverse doeleinden: businessprocessen, verkoop, communicatie, marketing enz. FeWeb merkt niet alleen een toename aan leden, maar tegelijk een grote behoefte bij de leden om hun dynamiek (zowel in flexibiliteit als in groei) verder te ondersteunen. Op het jaarcongres van 7 december zal FeWeb haar actieplan 2012 FullScreen voorstellen.
FeWeb heeft in 2011 enkele mooie mijlpalen gerealiseerd. Voor de tweede maal werd een gesmaakt peterschapsproject afgewerkt waarbij decision-makers maandelijks samenkwamen ter bevordering van hun ondernemersskills. FeWeb was een actieve partner in het verankeren van het eTIC Handvest in Vlaanderen en naar de opleidingsinstellingen toe werd een succesvolle roadshow georganiseerd doorheen Vlaanderen. Tot slot werd een volledig nieuw kwaliteitslabel (WebScan by Qfor) ontwikkeld dat in 2012 ten volle wordt uitgerold.
Met grote ambities en evenveel enthousiasme wil FeWeb ook in 2012 verder werken aan de professionalisering van de sector. Kennisoverdracht en samenwerking zijn hierbij sleutelwoorden. Daarvan getuigt in elk geval al het programma van het jaarcongres: een gevarieerd vooravondprogramma met 9 korte hands-on sessies, gevolgd door een handreiking naar zusterorganisatie BeCommerce (lezing door voorzitter Patricia Ceysens) en afgerond met een key-note door Jo Caudron, niet alleen over Media Morgen, maar ook over de toekomst van het internet.
Meer informatie over het programma van het 9e jaarcongres op 7/12/2011
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.
Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?