Krimson, het zwaartepunt van Drupal experts in België & Nederland en fascination agency The Pickwick Project bundelen de krachten. Klanten kunnen er terecht voor een geïntegreerde online totaalaanpak.

Roel De Meester van Krimson licht toe: "Krimson heeft van bij de start een uitgesproken technologisch DNA. Dat heeft ons in staat gesteld om het kruim van de Drupal kennis in de Benelux aan te trekken. Klanten weten ons te vinden voor grootschalige en technologisch moeilijke webprojecten. Het zijn net die uitdagingen die ons team in staat stellen om zichzelf telkens opnieuw te overstijgen. Onze technologische eigenheid willen we dus behouden, zonder voorbij te gaan aan de vraag vanuit de markt naar partners die een geïntegreerde totaalaanpak voor hun online projecten kunnen bieden. Die strategische marketingaanpak vonden we bij The Pickwick Project."

 

"Bij The Pickwick Project helpen we merken om hun fans te fascineren door efficiënt aanwezig te zijn op alle digitale contactpunten. Ons DNA bestaat hoofdzakelijk uit strategie en marketing. De vraag naar een fullservice aanpak klinkt steeds luider: klanten vragen expliciet om ook de eigenlijke bouw van de website of webshop in te vullen. Van Drupal waren we hier al jaren overtuigd, het partnership met Krimson garandeert onze klanten nu ook een premium realisatie," aldus Dries Coucke van The Pickwick Project.

 

De samenwerking richt zich hoofdzakelijk op grotere organisaties, pure online spelers, mediabedrijven en e-commerce initiatieven. "Maar in onze bedrijfscultuur blijft er, net zoals vroeger, altijd ruimte voor non profit initiatieven," vult Jo Wouters van Krimson aan. "Een goede bedrijfsfit was het doorslaggevende criterium bij de keuze van een partner. Geloof in open source, bijdragen aan de Drupal community en het delen van kennis zijn waarden die we zeker moesten terugvinden. Toen bleek dat ook beide bedrijfshonden Fritz en Brownie het opperbest met elkaar konden vinden was de keuze snel gemaakt."

 

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.

Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?