Selligent is een snel groeiende specialist in conversion marketing en interactieve CRM-software. Anders gezegd: klanten van Selligent zien hun onlineresultaten fors toenemen dankzij innovatieve software, gerichte e-campagnes en ijzersterke marketingacties. In zo'n markt zijn betrouwbare en schaalbare verbindingen en servers fundamenteel. Daarvoor zorgt Combell.
Nood aan een strategische expert
"Onze klanten boeken succes en Selligent groeit snel. Steeds meer van onze klanten gebruiken onze software als een service. Daarom hebben we voortdurend nood aan extra servercapaciteit. Dan moeten wij er dus voor zorgen dat onze toepassing altijd en overal beschikbaar is: uptime is key!", vertelt CTO Ben Vloemans.
"Gedreven door de groeiende en strenge eisen van onze klanten, gingen we op zoek naar een partner om onze eigen IT-infrastructuur en kennis aan te vullen. We hadden nood aan een strategische expert die met ons kon meebouwen aan oplossingen voor onze klanten van vandaag én die van morgen. Combell paste perfect in dat plaatje."
Alles naar de cloud
Combell analyseerde de bestaande infrastructuur en de nood van de klanten van Selligent. De conclusie: migreren naar de cloud. Want in een private cloud kan Selligent veel sneller inspelen op de vraag naar meer capaciteit bij zijn klanten.
Ben Vloemans: "Het was mooi om te zien hoe onze technische ploeg samenwerkte met de specialisten van Combell tijdens de transitie. We konden ook op de Combell-medewerkers rekenen alsof ze deel uitmaakten van Selligent. Zo werkten ze veel 's nachts om de migratie pijnloos te maken voor onze klanten. En ook op onze andere strategische vragen kregen we snel antwoord. Zo werken onze beide teams nu samen aan een Full Disaster Recovery Plan. Just in case ..."
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.
Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?