Eerder werd al bekend gemaakt dat Strass een campagne zou verzorgen voor Standaard Uitgeverij om strips wat aan populariteit te laten winnen. Deze campagne werd met de nodige impact voorgesteld op de Boekenbeurs. Nu zijn ze nog een stapje verder gegaan en hebben ze een TV-spot ontwikkeld.
Standaard Uitgeverij (WPG Uitgevers) en Strass slaan de handen in elkaar voor een communicatiecampagne ter promotie van stripboeken.
Om stripalbums opnieuw top of mind te maken bij kids en jongeren tussen 6 en 13 jaar, bedacht Strass in opdracht van Standaard Uitgeverij een heuse verkiezingscampagne. Tijdens deze campagne strijden 12 stripfiguren voor de titel van "populairste stripfiguur van Standaard Uitgeverij". Fans kunnen stemmen op hun favoriete figuur en ook zelf campagne voeren door campagnemateriaal te downloaden van de site.
De campagne bestaat uit een PR luik en lancering op de boekenbeurs, een actiewebsite: www.stripsvindikleuk.com, een facebook fanpage, een nationale TV-Spot op VTM Kazoom en postering bij partner Carrefour, Dreamland en Makro.
TV-spot
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.
Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?