Zoekertjessite 2dehands.be heeft gratis iPhone en Android apps uitgebracht. Ongeveer 11% van alle bezoekers (ca. 550.000 bezoeken per dag) komt al op de site via een mobiel apparaat, en het aantal smartphonegebruikers stijgt nog altijd enorm. Recent heeft 2dehands.be dan ook een mobiele site gelanceerd. Met de komst van de apps wordt de aangekondigde mobiele strategie nu verder uitgerold.
Met deze eerste versie van de apps legt 2dehands.be de aandacht vooral op het doorzoekbaar maken van het enorme aanbod op de site, waarbij de grote foto's geoptimaliseerd zijn voor de apps. Men kan ook gericht op zoek gaan en direct reageren op een zoekertje, om als eerste een goede koop te kunnen doen.
Ideeën uit de community
Aan de hand van feedback van gebruikers worden de apps steeds verder ontwikkeld. "We kregen vrijwel dagelijks vragen van onze bezoekers wanneer er een versie voor de smartphone komt. En ideeën van onze community nemen we als site altijd heel zeer serieus," aldus Michiel van Deursen, oprichter van 2dehands.be. "We zien dat mobiel steeds belangrijker wordt in het leven van de mensen. Ook als men even een momentje over heeft, wil men snel kunnen kijken of er iets nieuws op de site is bijgekomen. Deze wens ligt aan de basis van de mobiele strategie voor 2dehands.be."
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.
Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi