Wat 3 jaar geleden begon als een weddenschap is ondertussen uitgegroeid tot een jaarlijks evenement vlak voor de zomervakantie waar zo'n 400 marketeers en communicatiemensen aanwezig zijn.
Derde editie
De ondertussen derde editie van de Social Media Day vindt dit jaar plaats op donderdag 28 juni. Traditioneel start de Social Media Day in de namiddag met enkele workshops om 's avonds af te sluiten met een message party. Laat ons zeggen, social media back to the roots.
Het programma is sinds gisteren volledig en ziet er veelbelovend uit.
Sprekers
De namiddag wordt geopend door Philippe Deltenre en Marie-Christine Georges die de wereldwijde Wave 6 studie over het gebruik van social media in business komen toelichten. Laurens Spigt, specialist op het vlak van customer intelligence, geeft daarna een workshop over het gebruik van social CRM.
Richard Bordes, in Nederland beter bekend als De Lawaaimaker, geeft een duidelijker beeld van de sociale etiquette en de do's en dont's. Gert Baudoncq, social media manager, leert het publiek hoe social media te analyseren.
Afsluiter van de namiddag is niemand minder dan Brian Solis, zowat dé autoriteit op vlak van social media. Hij is vooral bekend van zijn Conversation Prism, maar ook als auteur van boeken als "Engage" en "The End of Business as Usual". Na zijn uiteenzetting wordt hij bijgestaan door die andere social media expert, Olivier Blanchard voor de nodige vragen en antwoorden.
Diegenen die de ganse dag blijven, kunnen 's avonds nog meefeesten.
Het volledige programma kan je hier vinden: www.socialmediaday.be
Early bird registraties lopen trouwens deze week af.
Hashtag: #smdaybe
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.
Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi