Havas maakt bekend dat ze zich hebben ingekocht bij Boondoggle. Ze komen hiermee in de Top 3 van grootste digital agencies in de Benelux.
Boondoggle
Boondoggle werd opgericht in 2007 en stelt in België en Nederland meer dan 120 mensen te werk in hun kantoren te Amsterdam en Leuven. Op de goede reputatie van Boondoggle hoeven we niet meer te wijzen, die is gekend in de sector. Met klanten als Coca-Cola, Nike, Heinz Europe, Iglo Europe, Thomas Cook, Belfius, Kinepolis, ... bewijzen ze hun positie in de markt.
Haves
David Jones, Global CEO bij Havas: "Boondoggle is a brilliant agency which combines first-class digital expertise with award-winning creative talent making it totally inline with our "digital at the core" model. They are not just one of the best agencies in Benelux, the work they are doing across digital, social and data is as good as anything I've seen anywhere in the world. We're very excited to have them join the group and look forward to delivering their expertise and ideas to our clients."
Onveranderd en meerderheid behouden
Na de acquisitie zal Boondoggle blijven opereren onder de huidige naam en vanuit de kantoren in zowel Amsterdam als Leuven. Het management team blijft ook een meerderheid behouden en blijft dus onveranderd.
Pieter Goiris, CEO Boondoggle: "Joining one of the leading and most innovative international communications services group was the next and logical step for Boondoggle to achieve our ambitions for the years to come. David Jones' "digital at the core" vision for Havas is something we really share and believe in, and it will help us to further accelerate Boondoggle's business in a more international context."
Deze acquisitie maakt deel uit van de strategie bij Havas om zich te richten naar marktleiders en agencies die gekend zijn vanwege hun innovatie en creativiteit.
- AM
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.
Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi