Door de nieuwe media die regelmatig de kop opsteken en het constant verschuivende en onvoorspelbare consumentengedrag, wordt data driven marketing steeds meer de kern van gepersonaliseerde en consumer centric marketing. De klassieke segmentering die we allemaal kennen (leeftijd, geslacht, regio, ...) volstaat niet meer. Data heb je nodig.
Data is niet meer gewoon cijfers en grafieken analyseren. Maar het vormt de basis voor succesvolle marketing campagnes. Daarom vonden ze het bij de Young & Rubicam Group stilaan tijd om KBMG te introduceren, een nieuw label in België onder de Young&Rubicam Group paraplu. KBMG focust zich louter op data en vooral op hoe die data een impact kan hebben op jouw business.
Launch Event: 26 oktober
IBM en KBMG organiseren samen een event om de lancering van KBMG kracht bij te zetten. De keynote speaker is niemand minder dan Akin Arikan, auteur van de best-seller "Multichannel Marketing".
Wanneer: 26 oktober om 9h-12h
Waar: Generaal Lemanstraat 47 b2, 2018 Antwerpen
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.
Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi