Met een volledig vernieuwde homepage krijgt Lavenir.net een nieuwe, frissere look en is er ruimte voor meer actualiteit en beelden. Er is ook een nieuwe aangepaste structuur die veel overzichtelijker voor de lezer is.
Nieuwe functionaliteiten op Lavenir.net
Het interactieve menu, waarop de bezoeker in één oogopslag de belangrijkste nieuwsfeiten van het moment kan zien, is een van de belangrijkste vernieuwingen op Lavenir.net. Via verschillende tabbladen kan de bezoeker het nieuws raadplegen binnen de categorie van zijn/haar keuze: regio, binnen- en buitenlands nieuws en sport.
De linkerzijde van de site werd vergroot om meer ruimte te geven aan de actualiteit. Met het oog op gebruiksgemak werden de actualiteitsitems ook geordend in verschillende rubrieken zoals actualiteit, sport, business en cultuur,… Bovendien worden de beste beelden en video's van de dag vanaf nu ook verzameld in de rubriek ‘In Beeld'/‘En images'.
Nieuwe kansen voor adverteerders
De makeover van de homepage biedt ook nieuwe kansen voor adverteerders om hun merk of product nog meer in de kijker te plaatsen. Een adverteerder is uiteraard steeds op zoek naar optimale respons op zijn advertising campagnes. Voortaan staan de nieuwsartikels meer gemixt met de advertenties. Door een betere integratie van advertenties in de content, zullen de advertenties ook meer aandacht krijgen. En dit zal de respons alleen maar ten goede komen.
Lavenir.net bereikt meer dan 100 000 bezoeker per dag
Begin dit jaar overschreed Lavenir.net de kaap van 100.000 surfers per dag. Vandaag krijgt Lavenir.net 113 700 unieke bezoekers per dag* over de online vloer.
Ook het duo Lavenir.net en Nieuwsblad.be staat met 531 173 unieke bezoekers/dag en 141 640 174 pageviews/maand zeer sterk in zijn schoenen*.
De nieuwe homepage is te bekijken via www.lavenir.net.
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.
Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi