McCann Lowe werkt in opdracht van Microsoft België en Luxemburg aan een campagne om de New World of Work (NWOW) in België te promoten.
NWOW betekent een slimmere manier van werken, die organisaties in staat stelt het juiste talent aan te trekken en zo ook op lange termijn competitief te blijven. Werknemers krijgen binnen NWOW op hun beurt de mogelijkheid zich beter te ontplooien in hun werk dankzij een verhoogde mate van autonomie en eigen verantwoordelijkheid. Het NWOW initiatief in België is het resultaat van een samenwerkingsverband tussen acht organisaties uit de privé- en publieke sector. Deze coalitie wil door het geven van inspiratie en het delen van ervaringen NWOW versneld in België invoeren. De campagne zal met name gebruik maken van online en social media. McCann Lowe is verantwoordelijk voor de algehele grafische identiteit, de website, als ook de communicatie strategie.
Meer over dit alles vind je op slim-werken.be
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.
Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?