Het e-marketingbedrijf EmailGarage heeft een nieuwe website gelanceerd. Hiermee zet het de functionaliteiten van zijn e-mailmarketingplatform en zijn aanbod van omkaderende diensten extra in de verf. Ook de interface van de EmailGarage-webapplicatie zelf werd grondig onder handen genomen.
Intuïtief & responsive
De nieuwe website van EmailGarage werd gebouwd volgens het principe van "responsive design". Bij een dergelijk design past de volledige lay-out zich aan aan het schermformaat waarop de website bekeken wordt. Dit zorgt voor een optimale en leesbare interface, of de site nu op een smartphone, tablet of desktop computer bekeken wordt. De site, z'n tips en best practices, zijn vanaf nu dus overal consulteerbaar.
Nieuwe toolinterface
Het online platform waarmee EmailGarage-klanten e-mailmarketingcampagnes ontwikkelen en uitsturen, kreeg samen met de website een flinke opfrisbeurt. Daarbij ging vooral de aandacht uit naar het gebruiksgemak. De interface voor de ontwikkeling van e-mailcampagnes werd vereenvoudigd, waardoor gebruikers moeiteloos campagnes kunnen creëren aan de hand van een intuïtief stappenplan.
Aandacht voor cases en services
De e-mailmarketingexpertise die EmailGarage doorheen de jaren opbouwde is ook een sterkhouder van de nieuwe website. Bezoekers kunnen er aan de slag met tientallen praktische e-marketingtips, een rits inspirerende e-mailmarketingcases en informatie over ondersteunende services zoals campagnebeheer, e-mailtemplatedesign en testing.
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.
Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?