Rond deze tijd vorig jaar stond social media expert Olivier Blanchard voor de eerste keer op Belgische bodem om de allereerste editie van de Fusion Marketing Experience af te trappen. Geflankeerd door andere internationale sprekers als Dave Chaffey, Richard Sedley, Gianfranco Cuzziol, Dela Quist Alfred den Besten en Joost de Valk werden 190 aanwezige marketeers overladen met hands-on sessies over social media, lead management, content marketing en marketing ROI.
Voor de ondertussen derde editie staan wederom gerenommeerde topsprekers op het programma. Ditmaal is het evenement trouwens ook gespreid over 2 dagen, gericht op zowel marketing executives als managers.
2 dagen, 2 aparte tracks, 12 sprekers
De executive track gaat op donderdag 3 mei in de namiddag van start met Kristin Zhivago, business growth consultant en auteur van Roadmap to Revenue, en met Lee Odden, CEO van het bekende TopRankMarketing.com. Bryan Eisenberg, ondertussen een vaste waarde aan het worden op de #fusionmex, trekt 10 lessen uit hetgeen we kunnen leren van Steve Jobs en zijn teams. Jim Lenskold, bekend van het boek Marketing ROI, en Jamie Notter, auteur van Humanize, zijn de andere internationale sprekers die dag.
Dag 2, op vrijdag 4 mei, bestaat uit meer marketing gerichte sessies over lead management, content marketing, word of mouth en andere strategische marketing onderwerpen, aangevuld door een vijftal herkenbare cases in de namiddag.
Kortingscode voor de Bloovi-lezers !
Als bezoeker op Bloovi kan je aan 15% korting voor het event registreren met een kortingscode: "bloovi15".
Plaats van het gebeuren is het recent vernieuwde Crowne Plaza hotel naast de Antwerpse ring.
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.
Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?