Afgelopen weken vroegen we aan de bezoekers op de website van Phare Conference naar welke sprekers zij het meest uitkijken. Een hondertal stemmers kozen voor Will Hayward (Buzzfeed) & Josh Grau (Twitter). Online marketing ten top!
Will Hayward, Buzzfeed (UK)
"Het succes van Buzzfeed en de toekomst van Content Marketing"
Will Hayward legt uit waarom online mediasite Buzzfeed.com zo succesvol is. Wat is hun business model? Hoe en welke content creëren ze? Hoe bereiken (en behouden) ze de grote massa? Hoe zetten we content in? Via welke kanalen? Hoe kunnen we viraal gaan met artikels? Dit alles, ...en veel meer.
Josh Grau, Twitter (USA)
"The future of branding"
Met de presentatie “Hoe digitale strategieën branding aan het veranderen is" brengt Josh een sterk visionair verhaal. Grote merken komen massaal naar Twitter om hun merken en producten te lanceren. Merken proberen hun doelgroep tasbaarder te maken en beter te bereiken via Twitter. Josh's presentatie helpt merken en bedrijven te begrijpen wat de kracht van het platform is en hoe de juiste mensen te bereiken. Op het juiste moment en met de juiste content.
Top 4 meest geliefde sprekers voor Phare Conference
Meer informatie
- 25/02/14
- 7 internationale topsprekers ( Branding, media, psychologie, vision, marketing, sales, content marketing....)
- Tot 20 december vroegboekkorting van 74 euro!