Design is Dead ontwerpt de nieuwe online huisstijl van Fred & Ginger prachtig vertolkt in een kleurrijke, frisse site en een shopvriendelijke, aantrekkelijke webwinkel.
Vernieuwde webstop voor Fred & Ginger
Fred & Ginger vond dat het tijd was voor een vernieuwde website met een handige online shop. Steeds meer mensen vinden de weg naar winkelen op het web, een trend waar Fred & Ginger als vooruitdenkend merk perfect op wil inspelen.
Met deze lancering schrijft de FNG group verder aan haar cross-channel verhaal. Webbezoekers kunnen naadloos de overstap maken tussen het off- en online saleskanaal via het afhalen van pakjes in de 30 Fred & Ginger winkels, flexibele ruil- en retourmogelijkheden in de winkels en een vernieuwde shoplocator.
Stopmotion Filmpje
Design is Dead ging aan de slag met een heldere, aantrekkelijke en expressieve vormtaal en een overzichtelijk en flexibel design. Fred & Ginger’s merkwaardes creativiteit, speelsheid, verwondering en humor, werden vertaald in een ‘gezond’ stopmotionfilmpje.
Het is niet alleen een vrolijk overzicht ter inspiratie: alle items op de pagina aanklikken en meteen bestellen! Geen clichépagina uit een catalogus dus, maar een frisse, jonge en speelse versie die helemaal past bij de collecties van Fred & Ginger.