De traditionele banners hebben hun tijd gehad. Steeds meer mensen vinden ze irritant. Meer zelfs: mensen beginnen blind te worden voor banners. Het gevolg: adverteerders zitten met de handen in het haar. Hoe kunnen ze banners terug cool maken? Cxsense komt met een interessante oplossing: 3D Ads.
Het Probleem
Adverteerders proberen al langer om de aandacht van online lezers terug naar hen te trekken. De ads werden daarom steeds schreeuweriger. We hebben het vooral over de video advertenties die automatisch beginnen te spelen. Reclameboodschappen die automatisch afspelen en overlay banners die volledige pagina's van nieuwssites omtoveren tot één gigantische advertentie.
Noodzakelijk Kwaad
Lezers werden niet alleen blind voor advertenties, ze beginnen ze stillaan te haten en werden zelfs het mikpunt van spot. Toch blijven banners cruciaal voor uitgevers en hun adverteerders. Ze zorgen immers voor broodnodige inkomsten om de kosten van websites te blijven betalen. 3D Ads zouden wel eens de oplossing kunnen zijn voor mooie banners, die opvallen maar niet storen.
Klik hier om verder te lezen en te zien hoe 3D Ads een oplossing bieden: