Wil jij starten met marketing automation, maar ben je nog op zoek naar inspiratie? E-mailmarketingplatform Flexmail lanceerde recent haar marketing automation feature: de Flexmail Workflows. Ter ere van deze lancering organiseert Flexmail in februari elke vrijdagochtend gratis webinars boordevol inspiratie voor jouw marketing automation. Zo zet je zelf de perfecte opvolging op voor elke doelgroep.
Een nieuw jaar, een nieuw begin!
2015 staat bij Flexmail in het teken van marketing automation. Daarom organiseert het Belgisch meertalig e-mailmarketing platform elke vrijdag van februari online trainingen om de week goed mee af te sluiten.
Hiermee wordt je gedurende een half uur geïnspireerd om aan de slag te gaan met marketing automation door uit te pakken met concrete toepassingen en tips. Ontdek hoe je automatische flows kan inzetten om zo de perfecte opvolging te voorzien.
Door marketing automation te combineren met de juiste content zet je een doeltreffende marketingmachine op, terwijl je toch een gerichte en persoonlijke aanpak behoudt. En dat is de sleutel tot succesvolle communicatie.
Inspelen op de noden van onze gebruikers
“We willen kunnen blijven inspelen op de noden van onze gebruikers”, legt Jacqueline Mahieux, Managing Partner bij Flexmail uit. “Gewoon af en toe een nieuwsbrief uitsturen is niet meer genoeg. Om het beste resultaat uit je e-mailmarketing te kunnen halen, moet je geïntegreerde en automatische campagnes kunnen opzetten. En die campagnes moeten zich aanpassen aan het gedrag van een contact in elke stap van je verschillende communicatiestromen. Zo maak je als bedrijf het verschil.”