Bron foto: Sonic

De Amerikaanse fastfoodketen Sonic creëerde speciaal voor Coachella een paar opvallende drankjes. Hun ‘creamery shakes’ zijn daar tijdelijk verkrijgbaar in de vorm van een kubus. Hun inspiratie voor de snoezige vierkante drankjes? Instagram.

Een vierkant glas, een vierkant rietje en zelfs een vierkante kers. Werkelijk alles aan ‘square shakes’ is vierkant. De shakes zouden niet enkel een streling voor je oog zijn, maar ook voor je tong. De drankjes bevatten luxe-ingrediënten zoals bourbon, lavendel en vanille uit het exotische Madagaskar. Ideaal voor het hippe volkje dat op Coachella flaneert. Want geef toe, de shakes zien er toch wel erg leuk uit?

Bron foto: Sonic

Je kan de verfijnde milkshakes enkel via Instagram bestellen. Dat doe je door op de ‘Shop now’-button te drukken. Enkele minuten later komen de Sonicserveersters jouw verkoelende drankje brengen. Via een geo-fence weet Sonic namelijk perfect waar jij je op het festival bevindt. De prijs van zo’n luxedrankje? Een kiekje van jouw square shake nemen en dat op jouw eigen Instagramprofiel posten. Ja, werkelijk alles staat in het teken van Instagram.

 

De shakes zijn ook verkrijgbaar bij de fastfoodketen zelf, hetzij dan wel in een iets minder kunstige vorm. Toch wil Sonic niet perse de shakes promoten, wél hun Instagramcommunity uitbouwen. Het is niet de eerste keer dat Sonic experimenteert met social media. Een tijdje geleden lanceerden ze nog een campagne op Snapchat.

Zou jij zo'n shake bestellen? 

Bron: Adweek