We zijn gezwicht, GDPR kon en mocht niet ontbreken op ons Conversion Day programma. Maar dan op jouw maat.

Je wordt rond je oren geslagen met de nieuwe regelgeving. Dat je iets aan je marketingaanpak zal moeten veranderen, staat haast buiten kijf. Want iedereen die persoonsgegevens verzamelt, van e-mailadressen tot IP-adressen, valt onder de nieuwe regelgeving. Maar hoe moet jij je als marketeer nu gaan aanpassen? Aan informatie geen gebrek, maar tussen de technische en legale lexicon door, is het soms moeilijk te ontwaren waar jij binnenkort rekening mee moet gaan houden. 

Daarom pakken we het anders aan. We zetten 3 experts op het podium, elk met hun eigen inzichten rond GDPR. Geen hoogdravende sessie, maar een live discussie tussen 3 marketeers, voor marketeers:


Michelle Dassen

Business Unit Manager Flexmail

 

Wim Labie

Digital Change Evangelist Lava Consult


Tijdens het interview hebben zij het over de implicaties van GDPR, maar ook én vooral over de opportuniteiten voor jouw online marketing praktijken.

Het verzamelen, beheren en gebruiken van data is namelijk eigen aan marketing. En dan is het wel handig om te begrijpen wat je na 25/5/18 mag, moet én kan.

Het beter gebruiken en inzetten van data kan je zo in staat stellen om bijvoorbeeld kwalitatieve segmenten te gaan opzetten. Dat vraagt wel wat inspanningen, maar kan de impact van je marketing acties sterk vergroten.

Veel meer tips on stage op 28/11 tijdens Conversion Day. 

En zo is het Conversion Day programma compleet. 

Een overzicht:

Nathalie Nahai is een Brits auteur en webpsychologe. Als experte gaat ze de wereld rond om bedrijven te helpen met websitedesign en content marketing. Tussen haar klanten zitten gerenommeerde bedrijven als Google, eBay en Unilever. Nathalie geeft lezingen over de digitale toepassing van gedragswetenschap en wordt vaak uitgenodigd door diverse media om te spreken over online consumentengedrag. Bekijk haar talk.  

Faris Yakob reist samen met zijn vrouw en businesspartner de wereld rond om bedrijven te helpen met hun advertisingstrategie. Hij is board member van de Social Media Week en wordt door the Fast Company een van de tien ‘Modern Mad Man’ genoemd. Bekijk zijn talk. 

“Marketeers hebben hun mond vol van customer centricity, maar eigenlijk pakken ze het compleet verkeerd aan. Dat is een groot probleem”, zucht André Morys. De man staat aan het hoofd van Duitslands belangrijkste conversiemarketingbureau Web Arts AG en heeft intussen meer dan 20 jaar marketingervaring op de teller.. Bekijk zijn talk.  

Al bijna tien jaar staat Amy Harrison in het vak. Haar missie? Saaie bedrijfsteksten uit de wereld bannen. Daarvoor gebruikt de Engelse geen dagdagelijkse technieken, want met een achtergrond in tv en film, weet ze steeds te verrassen met haar woorden. Toch kan iedereen volgens haar begeesterende én converterende copy schrijven. Bekijk haar talk.  

Langzamerhand treedt growth hacking uit de schaduw en begint het ook in onze contreien mainstream te worden. Niettegenstaande er alsmaar meer bedrijven voor openstaan, bestaan er nog heel wat misvattingen rond deze ‘onconventionele marketing methode’. Chris Out, CEO van RockBoost, het allereerste en intussen ook grootste growth hacking agency in Nederland, laat tijdens Conversion Day 2017 aan de hand van zeven stappen zien hoe ieder bedrijf -in welke branche ook- growth hacking kan inzetten als groeiversneller. Bekijk zijn talk.  

Hoe komt het dat zo weinig bezoekers van mijn website effectief ook klant worden? Een vraag die bedrijven zich nog altijd te weinig te stellen. En zij die daar wel van wakker liggen, zoeken het dan weer veel te ver. Sommige ingrepen die de conversie van je website kunnen verhogen, zijn nochtans heel eenvoudig. Maar je moet ze natuurlijk wel kennen! Kennis die conversie optimalisatie expert Karl Gilis van AGConsult op Conversion Day 2017 graag komt delen. Bekijk zijn talk.  

Na het lezen daarvan zin gekregen in Conversion Day? Dan heb je nu geluk, want nog tot volgende week vrijdag geniet je van de 'Early Bird' korting. Vrijdag 17 november stijgt de prijs met €50.