Calling Guru-founder Koen Victor en Salesnote-founder Thomas Neirynck
Het West-Vlaamse Salesnote, ook wel bekend als de ‘Siri voor de verkoop’, neemt Calling Guru over, een Waregems softwarebedrijf dat outbound telefoondiensten aanbiedt. Of concreter: een moderne twist op call center software die zich niet beperkt tot telefonie, maar alle interacties kan beheren en analyseren.
“Vandaag maakt het niet meer uit of een interactie via Teams, Zoom, telefoon, of in real-life gebeurt”, aldus Salesnote-founder Thomas Neirynck . “De druk op sales teams is groot. Gesprekken moeten doelgericht zijn, kwalitatief en liefst real-time neerslag hebben in het CRM of XRM. Daarnaast moet je ook nog eens selectief zijn en de tijd spenderen op de juiste leads. Door Calling Guru en Salesnote te integreren kunnen we het salesteam een automatische assistent bieden die samen gas geeft op de juiste acties.”
“Ook Birdhouse, Vlaio en Microsoft geloven in onze aanpak”, vervolgt hij, “aangezien we daar we een gecumuleerde steun van 280.000 euro ontvingen. We komen binnenkort ook met (internationale) cases, uit sectoren als verzekeringen, sociale secretariaten, chemie, IT, recruiting, enzovoort.”