Ongetwijfeld heb je al gehoord van WebTomorrow, hét toonaangevende event over the future of digital. Start-ups vervullen daarin een onmiskenbare rol, dus zetten we hen graag in de kijker op dit internationale event. Hoe we dat doen? En wat een start-up daar zoal uithaalt? Lees even mee!
Op 16 juni zal Flanders Expo uit haar voegen barsten voor de nieuwe editie van WebTomorrow. Internationale professionals, experten, start-ups én investeerders komen er samen om tonnen inspiratie op te snuiven en te delen.
Je eigen start-up in de belangstelling op WebTomorrow?
WebTomorrow is de uitgelezen kans om je netwerk uit te breiden. Zo kan je als start-up je eigen start-up stand boeken en nog meer uit je aanwezigheid halen. Inbegrepen in zo’n booth zijn:
- 2 toegangstickets
- Jouw logo op ons event én onze website
- Visibiliteit voor alle aanwezigen, professionals en investeerders
- Mooie networking opportuniteiten
- Speciale start-up track met interviews en inspirerende talks door bekende founders (Later meer daarover)
- Extra buzz op onze social media
- Content over jouw bedrijf op WebTomorrow.gent
- De mogelijkheden om je te laten inspireren door start-up influencers als Omar Mohout, Quintin Schevernels, Jurgen Ingels,...
Meer weten? Interesse? Stuur een mailtje naar daphne@bloovi.be of marnik@bloovi.be.