Ze zullen nieuwe denkbeelden onthullen, vertellen waar toekomstige trends en opportuniteiten liggen en de impact tonen van de razendsnelle veranderingen. Veranderingen die een nieuwe invulling geven aan marketing, samenleving, ondernemerschap en disruptie & transformatie. Binnen deze 4 topics halen we momenteel de beste sprekers, visionairs en ondernemers binnen. Vandaag kondigen we met veel trots de eerste namen aan!

Mee-maken met een koppelteken, omdat het gaat over beleven en co-creëren. Dat is waar WebTomorrow om draait. Twee dagen lang zoomen we in op de impact van technologie op onze samenleving, ons ‘zijn’, onze levenswijze, hoe we onze marketing doen en hoe we werken in het algemeen.

Enkele toppers om naar uit te kijken:

Visionairs, ondernemers en internationaal vermaarde sprekers brengen op WebTomorrow relevante verhalen die veranderen hoe mensen naar de wereld kijken en inzichten geven om mee die verandering te creëren.

  • Austin Knight (US) - Hubspot
  • Bart De Waele (BE) - Wijs
  • Isabel De Clerq (BE) - Wolters Kluwer
  • Naveen Jain (IND) - Moon Express
  • Carine Lucas (BE) - Agoria
  • Bekijk alle sprekers

We werken momenteel hard verder aan het programma en maken binnenkort nog meer namen bekend. Heb jij suggesties over wie we zeker een podium moeten geven? Stuur ze ons gerust door!

Deze 4 topics bepalen de toekomst & staan centraal op WebTomorrow

De digitalisering laat onze samenleving op verschillende domeinen niet onberoerd. Hoe jij je vandaag al voorbereidt op de wereld van morgen? WebTomorrow koos dé 4 topics die relevant zijn voor ‘what’s next’. Concrete inzichten waarmee jij de impact van digital in het voordeel van jouw bedrijf kan keren. Of je nu medewerker, manager, CMO, CEO of founder bent - op WebTomorrow worden de lijnen van de toekomst verder uitgestippeld.

Boek jouw Super Early Bird Ticket - Bekijk alle nieuwe sprekers

 

1 - Marketing: what’s next?

Hoe kan je vandaag en morgen je marketinginspanningen maximaliseren en in een stroomversnelling laten gaan? Die vraag komt uitgebreid aan bod op WebTomorrow 2017. We deelden het topic onder in enerzijds ‘Maximize your marketing efforts of today’ en anderzijds ‘Accelerate tomorrow’.

> Maximize Today

Meestal is marketing een van de eerste domeinen die verandering oppikt. Nieuwe modellen en methodes worden vaak snel gedefinieerd en nog sneller uitgerold. Marketeers worden dan ook beschouwd als motoren der verandering binnen een organisatie. Met welke trends kan jij als marketeer al meteen aan de slag? Je ontdekt er het fijne van in de ‘Maximize today’ room

> Accelerate Tomorrow

Neuromarketing, artificial intelligence, chatbots, virtual reality: de almaar nieuwere marketingtechnologieën zijn legio, dat is duidelijk. Maar welke trends zijn relevant voor jouw merk? Hoe zorg jij nu voor die onberispelijke customer experience? De talks die worden gegeven in de ‘Accelerate Tomorrow’ room bieden inzichten waarmee je op korte én lange termijn succes boekt.

 

2 - De impact van de digitalisering op onze samenleving

In een tijdperk van transitie is het belangrijker dan ooit om jouw veranderende klanten, werknemers en samenleving als een geheel beter te begrijpen. Als organisatie moet je eenvoudigweg wendbaarder worden. Grip op de transformaties van vandaag zijn daarvoor cruciaal!

In de ‘Society Room’ worden verschillende daartoe relevante aspecten, sectoren en visies onder de loep genomen. Samen werpen we een nieuwe kritische blik op de manier waarop de digitalisering mens, overheid & samenleving beïnvloedt. Om ook jouw doelpubliek beter te begrijpen. En beter te bedienen.

 

3 - De impact van de digitalisering op ondernemerschap

Op WebTomorrow laten we doorgewinterde, succesvolle ondernemers inspireren én connecteren. Wat is hun groeiverhaal? Welke kantelmomenten hebben zij ervaren en welke belangrijke strategische keuzes hebben ze gemaakt? En vooral: welke rol heeft de digitalisering daarin gespeeld? Ook daar besteden we aandacht aan.

Anno 2017 is ondernemerschap overigens geëvolueerd naar leiderschap: je leert van de beste ondernemers van Belgische en buitenlandse bodem. Of je nu wordt meegesleept op reis naar Azië of San Francisco: aan inspiratie geen gebrek! In deze sessies ontdek je hoe je kan ondernemen met huidige technologieën en hoe een vernieuwende bedrijfscultuur het verschil maakt.

 

4 - De impact van disruptie & transformatie

Je dacht dat de eerste disruptiegolf onze bedrijfswereld en samenleving grondig door elkaar heeft geschud? Wel, het is nog maar net begonnen, en het beste moet nog komen. Wat denk je van AI, VR, machine learning en blockchain? Zij luiden een steeds meer nakende tweede golf van disruptie en transformatie in. Wie zijn de volgende disruptors, waar zit de winner takes it all? Waar zitten de volgers? En wie moet er tevreden zijn met de kruimeltjes op de markt?

In deze track mag je je verwachten aan boeiende talks over technologieën die radicale innovatie teweegbrengen.

Ook benieuwd naar what’s next in het digitale tijdperk? Reserveer je plaatsje op WebTomorrow en boek hier je ticket!