Bert Marievoet
Bert Marievoet studeerde in 2000 af als licentiaat Handelswetenschappen Internationale Betrekkingen in Brussel. Na een passage van 3 jaar als werknemer op de ambassade van België in Caracas (Venezuela), keerde hij in 2003 terug naar België waar hij voor Skynet.be (Proximus) de transformatie van klassieke bannering naar mobiel oplossingen voor groter adverteerders uittekende (P&G was bvb de eerste om een innovatieve sms actie in een tv spot te integreren). Deze activiteiten deden hem bij de Persgroep belanden, waar hij verantwoordelijk werd voor alle digitale activiteiten van de verschillende titels (Het Laatste Nieuws als bekendste, maar evengoed Autozone.be) eerst in België en daarna ook Nederland (na de overname van Algemeen Dagblad en De Volkskrant). Niet lang nadat hij doorgroeide tot commercieel directeur om ook alle print titels (kranten en magazines) onder zijn vleugels te krijgen, werd hij gevraagd om Twitter België uit de grond te stampen. In drie jaar tijd wist hij 85% van de top 200 merken te verleiden om communicatie- en advertentiecampagnes op het platform uit te werken. Eind 2016 vond hij de tijd rijp om zelf een bedrijf op te richten: Native Nation. Met zijn creatief influencer agency wil hij de influencer marketing markt in België transformeren.