Fundoo is 'De online specialist in vrije tijd'. Sinds de oprichting in september 2012 is de dynamische start-up niet meer gestopt met groeien en geëvolueerd naar een belangrijke E-tailer op de Belgische markt. Met meer dan 25 gebruiksvriendelijke webshops heeft het nu al een uitgebreide portefeuille, waar voornamelijk Zwembadstore.be, Barbecueplanet.be en Brandhoutstore.be het bekendst in de oren klinken. Elke maand wordt daar een shop aan toegevoegd met als doel om in 2015 meer dan 60 shops te hebben. En steeds met de missie en filosofie in het achterhoofd: voor iedereen perfecte en ontspannende vrijetijdsmomenten creëren.
Het grote verschil met andere online spelers is dat Fundoo 100% gelooft in multichannel. De 'nieuwe klant' is op zoek naar een combinatie tussen online en offline waar hij zijn gewenste producten echt kan beleven. Op de websites is dit in de vorm van gedetailleerde productinformatie, foto's, video's, how-to's en handleidingen. Offline is er het experience center, omgedoopt tot Fundoo Village, en werkelijk innovatief in België. Deze 'showroom' van meer dan 2000m² moet de klant een realistisch idee geven van de producten. Uitproberen staat centraal en bijgestaan door het productspecialisme van het Fundoo Team zal elke bezoeker vertrekken met een advies op maat en het beste product.
Fundoo maakt online shoppen gemakkelijk. Dit werd bevestigd met een nominatie voor de Webshop Awards Belgium. Daarnaast mag het bedrijf zich sinds kort Laureaat noemen van de prestigieuze Mercurius Prijs die zoekt naar het meest innovatieve winkelconcept van België. Twee belangrijke bekroningen die het bedrijf stimuleren om enkel maar beter te doen.