Het wereldwijde Marketing- & Technologie agency Digitas LBi heeft een whitepaper gepubliceerd met dé marketingvoorspellingen voor het jaar 2014. Daarvoor deed Digital LBi beroep op een rondvraag bij top-experts van over de hele wereld.

Toekomst van Branding

De experts laten in de whitepaper hun licht schijnen over de toekomst van branding & marketing agencies. Ze delen ook hun kennis over de toekomst van social, mobile, creativiteit, technologie & data.

‚Data stijgt in belangrijkheid’

‚We zien in België een grote focus op data. Zo proberen we steeds meer uit te vissen wat we met de data moeten doen en welke marketing acties we eraan kunnen koppelen. Ook social zal ook steeds meer gedreven worden door analytische data en customer engagement. Op mobiel vlak heeft België nog een grote inhaalbeweging te maken en moeten merken zich toegankelijker maken over verschillende platformen heen,’ zegt Jose Fernandez Managing Director, Digitas LBi België.

Whitepaper

De experts zien enkele rode draden die zich verder zullen manifesteren in de loop van 2014. Zo verwachten ze in 2014 de verdere opkomst van robots, Chinese investeringen in startups en het belang van geo-targeting.

De whitepaper kan je hier inkijken.