Verkoop is al lang niet meer wat het geweest is. De digitale wereld bracht heel wat nieuwe spelregels met zich mee. De belangrijkste daarvan is dat Sales op zich nog nauwer verbonden is met Marketing en Service. Bovendien speelt voor het digitaal optekenen van bestelbonnen vooral de zogenaamde “consumerization van B2B-aankopen” een belangrijke rol. Verwend door de bol.com’s van deze wereld, verwacht de B2B-koper steeds meer. Hoe kan je als organisatie nog volgen, nu de lat steeds hoger komt te liggen? Hoe zet je die transformatie nu precies in? En hoe richt je jouw B2B e-commerce platform in als een totaal Digitaal Business Platform?

In dit e-book geven we je uitvoerig en beargumenteerd de antwoorden op bovenstaande vragen. Na het lezen van dit e-book:

  • Begrijp je welke impact digitale technologie op het B2B-aankoopgedrag heeft.
  • Snap je de gevolgen daarvan voor jouw B2B-verkoop.
  • Voel je aan waar het schoentje in jouw organisatie nog wringt.
  • Krijg je concrete templates en tools in handen om zelf je Digitaal Business Platform uit te tekenen.

Meer weten over B2B sales in tijden van digitale transformatie? Meer weten over hoe je nu echt B2B e-commerce succesvol maakt? Download het gratis e-book hier.