Nathalie Dumorier startte in februari bij Design is Dead. Als Client Service Director gaat ze op zoek naar uitdagingen om de creativiteit van dit jong en dynamisch agentschap verder wereldkundig te maken.
Hoe bij Design is Dead terecht gekomen
Nathalie is na 15 jaar een echte all-round communicativa. Door haar werk bij LDV kent ze de klassieke reclamesector vanbinnen en vanbuiten, bij de lancering van JimMobile leerde ze alles over TelCo en danzkij SquareMelon hebben activaties geen geheimen meer voor haar. Na een tussenstop bij branding agency ACT kwam ze uiteindelijk bij Design is Dead terecht. En dat is een match made in heaven: Design is Dead is een heavy duty, cross-medial creative agency voor merken die durven afwijken van de platgetreden paden.
Het is dan ook met Nathalie dat Design is Dead de creatieve talenten binnen het bedrijf een ruime plek wil geven. Zo krijgen merken die op zoek zijn naar buitengewoon creatief maatwerk meer dan waar ze van gedroomd hadden!
Design is Dead is a cross-disciplinary creative agency of craftsmen with keyboards. Delivering solid strategies, out-of-the-box concepts and highly addictive visual eye candy is what we do since 1998. We don't just execute your briefing. We blow your mind.