Op maandag 13 en dinsdag 14 mei is er opnieuw Multi Mania in Kortrijk Xpo. Multi Mania is het mekka voor de digitale professional en lokt elk jaar meer dan 2000 bezoekers, mede dankzij een schare aan topsprekers uit het werkveld.
Dit jaar breekt de opleiding Communicatiemanagement even in op het programma van Multi Mania door op maandagnamiddag (vanaf 14 uur) een aantal communicatiemanagers uit te nodigen voor een boeiende lezing.
Zo verwelkomen we:
- Raoul Maris en Hans Kerckhoff, twee Boondogglemannen die aan de wieg stonden van Gelotology. Gelotology wil actief aan de slag gaan met humor in de creatieve wereld.
- Americo Matteus, Portugees onderzoeker (onder meer verbonden aan The Hunting Division dat gevestigd is in The Studios) die ons toelichting komt geven bij nieuwe methodieken die creativiteit bevorderen.
- Bob Madou, die de verrassende en interactieve campagne voor de Rode Duivels voor zijn rekening nam
- Nicolas Moerman en Emilie Decoutere, twee digitale creatievelingen die hun sporen al verdienden: Nicolas bij o.m. BBDO en het Londens collectief AKQA, Emilie als digitale chick bij Focus Advertising.
Multi Mania is gratis, maar registratie is wel noodzakelijk via www.multi-mania.be waar je trouwens ook de rest van het interessante programma kan bekijken.
We hopen jullie alvast te mogen verwelkomen voor een inspirerende sessie en een leuke informele babbel!