Kim Verhaeghen, founder en co-CEO van Springbok
Het van oorsprong Mechelse digitale agency Springbok heeft al heel wat overnames achter de rug. Onder meer van het Brusselse Rise + Shine en het Nederlandse Adeptiv. Al die merken gaan nu voortaan ook door het leven als Springbok. De naamswijzigingen zijn een logisch gevolg van de samenwerking tussen en integratie van de verschillende merken.
“De namen veranderen overal in Springbok, maar in de kern blijven we doen wat we goed doen: met een diepe specialisatie en persoonlijke benadering onze klanten gezamenlijk bedienen”, aldus Sammy Colson, medeoprichter van Rise + Shine en co-CEO van Springbok. “We merkten dat we qua cultuur en visie op gelijke hoogte staan, dus was niet meer dan logisch dat we nu allemaal onder dezelfde vlag verder gaan, als één bedrijf en partner voor onze klanten. Op de naamsverandering na verandert er echter niets qua werking.”
Kim Verhaeghen, die Springbok in 2014 oprichtte, heeft zichzelf als doel gesteld om een bedrijf neer te zetten dat over 100 jaar nog bestaat en een digitale renaissance te ontketenen waarin merken en culturen voor de lange termijn gecreëerd worden.