Gamers, ondernemers, digitale werkers, (online) poker spelers, digitale artiesten … Ziedaar de consumentendoelgroep voor QEnergy, de energiedrank waarmee ontwikkelaar Qallo de digitale wereld wil veroveren. Het drankje zou namelijk niet alleen een energieboost geven, maar ook zorgen voor een hogere concentratie én hydratatie. Met QEnergy wil Qallo expliciet de concurrentie aangaan met bekende bedrijven als Red Bull en Monster Energy. Maar de lancering komt er vooral op basis van een ongezonde vaststelling.
“Heel veel mensen consumeren dagelijks gesuikerde energiedranken, terwijl die daar helemaal niet voor ontwikkeld zijn – en al zeker niet als die mensen stil voor een computerscherm zitten”, aldus Alexander Van Laer, de 29-jarige CEO en co-founder van Qallo. “De vraag in onze community was duidelijk: een gezonde energieboost ontwikkelen die geoptimaliseerd is voor (digitaal) werk, gamen,... Kortom, voor prestaties in de digitale wereld.”
QEngery bevat geen suikers, geen bewaarmiddelen, geen artificiële kleurstoffen en is 100% vegan. “We zijn ontzettend trots op het eindresultaat en kunnen stellen dat we een van de eerste gezonde energiedranken in de markt lanceren die ook écht natuurlijk smaken. QEnergy is een echte gamechanger”, besluit Van Laer.