CEO Pieter Janssens voor de nieuwe naam en logo van zijn bedrijf
Intracto kwam gisteren nog in deze rubriek naar aanleiding van zijn 35e (!) overname, vandaag is dat om een heel andere reden: Intracto transformeert namelijk tot iO. Deze nieuwe merknaam staat voor ‘infinite opportunities’ en geeft aan dat de organisatie klanten end-to-end wil helpen in hun communicatie en digitale transformatie. Maar bovenal is het een logische volgende stap in de missie om één bedrijf te bouwen.
Met vandaag meer dan 1.500 digital-first specialisten in strategie, creatie, content, marketing en technologie aan boord, helpt iO nationale en internationale merken als Audi, Brussels Airport, Eneco en Sodexo.
“Consumenten eisen vandaag een rimpelloze, geïntegreerde digitale koopervaring, over alle kanalen heen”, zegt Pieter Janssens, CEO van iO. “De full-service, end-to-end dienstverlening van iO helpt onze klanten om op hun beurt hun klanten de beste mogelijke service te bieden.”
Met een versnipperd palet aan uitvoerende partners kom je er vandaag niet meer. Daarom organiseren we iO als een complete, meedenkende digitale partner voor de lange termijn
“Met een versnipperd palet aan uitvoerende partners kom je er vandaag niet meer. Daarom organiseren we iO als een complete, meedenkende digitale partner voor de lange termijn. De nieuwe naam is de kers op een taart die we al enkele jaren zorgvuldig op smaak aan het brengen zijn”, aldus Janssens.
Het komende jaar zullen alle merken die onder de vlag van iO varen geleidelijk de nieuwe identiteit overnemen.