Vlnr. Willem Corbijn, Pieter Janssens, René Lammers en Zenja Lammers
De 36e (!) acquisitie van iO (het voormalige Intracto Group) is een feit. Marketing automation-bureau intoAction, goed voor 70 digital marketing professionals, vervoegt namelijk de rangen. Hiermee verstevigt iO zijn expertise wat betreft Adobe Suite, Salesforce, en HubSpot, en maakt het zijn klantenbelofte van full-service en end-to-end propositie nog meer waar. intoAction behoort overigens tot de top10 van Best Medium Workplaces van Nederland.
“Voor zowel iO in het algemeen als voor Campus Eindhoven in het bijzonder krijgen we er met intoAction een zeer interessant team bij”, verduidelijkt Pieter Janssens, CEO van iO, de acquisitie. “Hun grote expertise in digital marketing is uiterst waardevol. Met hun knowhow zal iO de komende jaren ook in dit specialisme écht een grote marktspeler worden. Het is evident dat al deze kennis en bewezen ervaring een sterke toevoeging is aan onze end-to-end propositie.”