Ken Serdons, CCO van Mollie
De Nederlandse fintech unicorn Mollie, een van de snelst groeiende betalingsplatformen in Europa, wil met de oprichting van een startersfonds externe innovatie stimuleren. De 1 miljoen euro in dat fonds moet de ontwikkeling van nieuwe integraties, SaaS-oplossingen en add-on producten voor zijn platform stimuleren.
Heel concreet mogen softwareontwikkelaars, start-ups en digitale reclamebureaus wereldwijd gedurfde en ambitieuze projecten voorstellen die kunnen helpen om het klantenbestand van Mollie (ruim 125.000 e-commerce-spelers) verder te doen groeien.
“Voor een bedrijf als Mollie is het hele ecosysteem van ontwikkelaars, start-ups en reclamebureaus ongelooflijk belangrijk, zowel voor ons succes als voor het succes van onze klanten”, aldus CCO Ken Serdons. “Door nog nauwer met deze bedrijven samen te werken en door hun toewijding aan ons platform financieel te erkennen, stimuleren we innovatie die de groei van onze handelaars ondersteunt.”
“Deze relaties zullen ook onze bestaande plannen voor de ontwikkeling van ons betalingsplatform en de lancering van producten voor financiële diensten verder helpen verwezenlijken.”