Premium Plus zet zijn groeiambities kracht bij met de opening van een nieuw kantoor in Amsterdam. Naast het hoofdkantoor in Antwerpen, het bijkantoor in Rijsel en de vestiging in Londen wordt dit dus de vierde basis van de scale-up, die zich specialiseert in advies en online oplossingen voor customer service, support en sales. De ambitie met het nieuwe kantoor is om in Nederland een leidende rol te spelen. Vooral de samenwerking met Zendesk, wereldwijd toonaangevend leverancier van customer experience technologie, moet hierbij helpen.
“Wij willen bedrijven helpen om een volwaardig geïntegreerd, flexibel en gebruiksvriendelijk platform voor omnichannel support op te zetten, zodat ze hun klanten vlot kunnen servicen in deze digital first wereld”, aldus Kurt Pinoy, founder en CEO van Premium Plus. “Wat dat betreft staan wij in de wijde regio hoog aangeschreven als implementatiepartner van Zendesk. We werken al nauw samen in België, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Met de opening van het kantoor in Amsterdam halen we ook de banden met het Nederlandse salesteam aan.”