NUE- founder Priyanka Mehta
NUE, het Antwerpse high-end juwelenmerk dat gebruikmaakt van lab grown diamonds, maakt binnenkort zijn opwachting in het derde seizoen van de Netflix-hitserie Emily in Paris. NUE werd door de productie zowaar gespot via Instagram waar authenticiteit de doorslag gaf om vervolgens een gesprek aan te knopen met NUE-founder Priyanka Mehta. De designs van het Belgische juwelenmerk zijn daarbij erg edgy, modern en luxueus wat de exacte vertaling is van de look & feel van de Netflix-reeks en meteen voor veel enthousiasme zorgde bij de stylisten.
De match was al snel duidelijk waarbij niet veel later verschillende items van NUE opgestuurd werden naar de set van de show. NUE zal in het nieuwste seizoen door drie verschillende personages worden gedragen en in totaal leende het merk maar liefst zeven juwelen uit voor de serie.
Founder en ontwerper Priyanka Mehta ontwierp zelfs een custom ring voor personage Gabriel, gespeeld door acteur Lucas Bravo. “Sinds ik begin juni het telefoontje kreeg, wisselen momenten van ongeloof en immense trots elkaar af”, aldus Mehta. “Om erkend te worden door een trendsettende show als Emily in Paris voor ons ontwerp, en om specifiek gekozen te worden voor het hoofdpersonage, dat gespeeld wordt door Lily Collins, is zo spannend!”