Het team van BloomUp
BloomUp, dat gepersonaliseerde AI-groeitrajecten met videocoaching aanbiedt, heeft in een nieuwe kapitaalronde 1 miljoen euro opgehaald. Investeerders waren Trividend, Change - Credal Social Innovation Fund, BAN Vlaanderen, imec.istart, Spreds en investeerders uit scale-ups als Showpad.
Bijkomend nieuws is dat BloomUp een partnership afsloot met SD Worx, toonaangevende Europese leverancier van HR- en payroll-diensten. BloomUp wil zo tegen 2024 dé partner worden van Belgische bedrijven die preventief inzetten op mentaal welzijn en de basis leggen om ook internationaal te schalen.
“Door gespecialiseerde partners als BloomUp toe te voegen aan ons platform mysdworx, voorzien we voor meer dan 35.000 werkgevers met personeel in België alvast een centrale laagdrempelige toegang tot extra diensten”, aldus Kim Van Loo, platform business leader bij SD Worx.
“Nog te veel werknemers vinden het moeilijk om de stap naar psychologische hulp te zetten of krijgen met lange wachttijden te maken”, vult Ellen Batens, founder en CEO van BloomUp, aan. “Gelukkig willen meer en meer bedrijven een gezonde leefomgeving voor hun medewerkers creëren. Nu de war on talent hevig woedt, kan je je als bedrijf niet permitteren om je beste medewerkers te zien uitvallen of vertrekken.”