Marketingecosysteem Customer Collective, met daarin onder meer The House of Marketing, neemt het Nederlandse flowresulting over. Dit marketing- en strategieconsultancy is gespecialiseerd in pricing. Niet alleen vergroot Customer Collective op die manier zijn expertise, de organisatie verankert zich hiermee ook in de Nederlandse markt.
“Opdrachtgevers vragen vaak om bredere dienstverlening dan flowresulting ze nu kan bieden”, aldus managing partner Marc Westeneng bij flowresulting. “‘Nee’ zeggen is niet leuk voor de klant en voor ons. Met Customer Collective bieden we onze klanten toegang tot meer specialismen binnen het marketingdomein.”
“Met flowresulting versterken we onze expertise op het vlak van customer strategy”, vult Lies Taerwe, managing director van The House of Marketing, aan. “Hun kennis van de Nederlandse markt is van groot belang om van strategie naar implementatie over te gaan. Bovendien heeft flowresulting veel ervaring met Pricing, na Product, Promotion en Place de laatste van de vier P’s van de marketingmix. Bij ons was dit onderdeel nog te weinig onderbouwd, terwijl value based pricing zo cruciaal is.”