Belgische restaurantpartners van Deliveroo kunnen voortaan gebruik maken van Signature Service. Dankzij deze nieuwe dienst, die voor het eerst in het Verenigd Koninkrijk werd ingevoerd, kunnen klanten rechtstreeks bestellingen plaatsten op de online kanalen (website en app) van de restauranteigenaar.
Dat gebeurt op een gepersonaliseerde Deliveroo-pagina, die die visuele identiteit van het restaurant uitdraagt. De levering zelf gebeurt nog steeds door een Deliveroo-koerier; restaurants kunnen dus blijven genieten van de logistieke expertise van de maaltijdbezorger. Restaurantketens Casper, Bavet en MyTannour maken reeds gebruik van deze nieuwe dienst.
“We hebben niet lang getwijfeld om van start te gaan met Signature Service”, zegt Sandrine Collet, Digital & Process Manager van Bavet. “De dienst ligt volledig in lijn met onze eigen filosofie: dichter bij onze klanten komen. Dankzij de gepersonaliseerde Deliveroo-pagina die de visuele identiteit van Bavet uitdraagt, kunnen we nog beter en op onze eigen manier met onze klanten communiceren. Bovendien geeft deze dienst ons meer inzichten over onze klanten en hun bestellingen, waardoor we hun voorkeuren en gewoonten beter leren begrijpen. Zo kunnen we ons aanbod en onze communicatie voortdurend bijstellen en verbeteren.”