Associate partner en merkstrateeg Katherina Kitsinis en CEO An-Katrien Dullers
Het Antwerps-Genkse brand strategy en PR agency Marnix and Ally, actief in fashion en lifestyle, viert zijn tiende verjaardag met de lancering van zusterbedrijf Mandatory. Dit educatieve platform biedt masterclasses aan rond topics als communicatie, branding en content.
“Innovatie, authenticiteit en duurzaamheid zijn dé parameters waarmee we aan merken bouwen”, aldus An-Katrien Dullers, CEO Marnix and Ally. “We willen enkel merken bouwen en verhalen vertellen van bewuste merken. Merken die bezig zijn met de toekomst. Zie ons een beetje als een gps of als merkfluisteraar, we tonen je de weg of helpen je met het vinden van de juiste.”
Nu zal de kennis die het bedrijf het afgelopen decennium vergaarde toepassen in een hands-on leerschool: Mandatory. “De cursussen zijn perfect complementair aan de diensten van Marnix and Ally”, gaat An-Katrien Dullers verder. “Daar waar M and A je strategie bedenkt en naar de consument brengt, leert Mandatory je ermee aan de slag gaan.”
“Het is iedere dag bouwen aan je merk. Maar dat moet je niet alleen doen. Die handvaten geven we je mee met Mandatory”, besluit Katherina Kitsinis, associate partner en merkstrateeg bij M and A.