Geert Broekhuizen (BEAT Cycling) en Lars Smit (Buckaroo)
Buckaroo, Payment Service Provider met kantoren in Utrecht en Brussel, wordt sponsor van het Vlaams-Nederlandse wielerteam BEAT Cycling, dat in 2016 werd opgericht. Het fintech-bedrijf zal de club niet alleen ondersteunen in zijn (internationale) sportieve ambities, maar ook actief bijstaan in de ontwikkeling van zijn businessmodel.
“Als BEAT hebben we sinds de oprichting enorme stappen gemaakt in de ontwikkeling van een alternatief businessmodel in de wielersport, namelijk door naast sponsoring ook memberships en een webshop te lanceren”, aldus Geert Broekhuizen, directeur van BEAT Cycling. “Met Buckaroo hebben we een partner aan boord waar heel veel kennis ligt op het vlak van subscription modellen, payments en e-commerce. Zowel Buckaroo als BEAT zijn vernieuwend, ambitieus en hebben de komende jaren een sterke groeiambitie.”
“Het partnership met BEAT is een belangrijke en mooie nieuwe stap voor Buckaroo”, vult Lars Smit, head of marketing van Buckaroo, aan. “BEAT bouwt aan de sportploeg van de toekomst en vergroot haar bereik door proposities aan te bieden die gestoeld zijn op e-commerce en subscription-modellen. Hier ligt de kracht en directe verbinding met de strategie die Buckaroo zelf nastreeft.”