Annita Beysen (u.sentric) en Leslie Cottenjé (Hello Customer)
u.sentric, consultancy agency met jarenlange ervaring in customer centricity, design thinking en user experience, slaat de handen in elkaar met Hello Customer, dat een SaaS-platform ontwikkelde om klanten gestructureerd om feedback te vragen. Samen organiseren ze op 13 oktober de eerste Customer Centered Organization Awards, vooral om Belgische rolmodellen inzake customer centricity in de kijker te stellen en bedrijven te sensibiliseren daar meer op in te zetten.
De vijf finalisten zijn Baunat, Bizbike, Geriatro, Ibis.ai, Prefamac, Sint Oda, Unilin en Zorgbedrijf Antwerpen.
“Een management dat op customer centricity focust, maakt werk van sterke, kostenefficiënte processen en digitale toepassingen die toegevoegde waarde bieden voor de klant”, aldus Annita Beysen, managing partner bij u.sentric. “Het resultaat is dat je bedrijf meer tevreden klanten krijgt, die vaker terugkeren.”
“We vinden het belangrijk om organisaties die de toon zetten in customer centricity voor het voetlicht te brengen”, vult Hello Customer-CEO Leslie Cottenjé aan. “Onze ervaring leert immers dat ook je medewerkers gelukkiger worden als ze oprechte feedback van klanten krijgen. In tijden van war for talent is dat niet onbelangrijk.”