foto: shutterstock.com
Deze dagen wordt er erg veel gesproken over online personalisatie. In de offline wereld is een persoonlijke relatie tussen de verkoper en de klant de normaalste zaak van de wereld. Maar online stoot je op de grenzen van privacy, technische complicaties en stellen sommige ondernemers zich nog steeds de vraag een online persoonlijke aanpak écht nodig is. Hulp nodig? Deze gratis whitepaper helpt je op weg.
Een persoonlijke klantenaanpak is in de offline wereld heel normaal
Als je een winkel bezoekt dat je nooit eerder hebt bezocht, is het logisch dat het winkelpersoneel kan zien welk geslacht je hebt, hoe oud je bent, welke kledingstijl je hebt en welke merken je het liefst draagt.
Dankzij het feit dat je persoonlijk werd geholpen is de kans groot dat je naar deze winkel terugkeert. Als de verkoper deze aanpak hanteert bij al zijn klanten, zal ook de omzet stijgen. Een win-win dus.
Vele websites zien er vandaag nog primitief uit op vlak van personalisatie
De online wereld kan een pak leren van de offline wereld. Vandaag verschillen vele websites amper van die uit de jaren 90. Vandaag zijn er immers nog een pak websites die dezelfde inhoud tonen naar iedere klant. Zo'n websites zijn primitief en geven de klant géén overtuigende reden om terug te komen.
Vele websites hebben intussen een flink redesign gekregen, maar buiten enkele oppervlakkige veranderingen, zoals een strakker design & een betere ranking in Google is er slechts een klein verschil met de website die je had in de jaren 90. Een échte persoonlijke aanpak zit er nog steeds niet in. Zonde!
Tijd voor actie!
Heb je nood aan best-practices? Een handleiding over hoe je online écht kan zorgen voor een persoonlijke aanpak? Deze gratis whitepaper zet je op weg.
Dit is wat je in de paper zal leren:
- Wat je kan bereiken met doorgedreven personalisatie
- Hoe je jouw klantenervaring écht in handen neemt
- De essentiële stappen die je moet ondernemen
- Hoe je jouw offline aanpak kan doortrekken naar eender welk kanaal