De tijden waarin bedrijven prijs en product vooropstellen, zijn lang vervlogen. Structureel luisteren naar je klanten, en zeer goed begrijpen wat hun wensen en noden zijn, is vandaag de heilige graal van elke klantgerichte organisatie. Met een aantal concrete inzichten, gebundeld in een gratis e-book, biedt Qualtrics de ultieme gids voor wie gestructureerd aan de slag wil met een voice of the customer-programma.
Met de Voice of the Customer kunnen bedrijven hun product of dienst aanscherpen tot iets wat klanten echt willen en waar ze tijd en geld in zullen blijven investeren. In plaats van alleen maar data te verzamelen, richt VOC zich op het begrijpen ervan.
In dit gratis e-book gaan we dieper in op:
- de belangrijkste drijfveren bij het opzetten van een VOC-programma
- de ROI van klantenervaring
- de gemeenschappelijke VOC- en CX-metingen die je moet gebruiken om feedback en inzichten van klanten vast te leggen
- hoe je een succesvol, schaalbaar VOC-programma opbouwt
- hoe je de vaart erin houdt eenmaal je een VOC-programma hebt opgebouwd
Wil je ontdekken hoe de Voice of Customer jouw bedrijf kan ondersteunen? Download hier het gratis e-book.