Lauren is zelfstandig copywriter, vertaler en journalist, met een achtergrond in digital en marketing. Ze is altijd op zoek naar een goed verhaal, nieuwe innovaties en de perfecte .GIF voor haar Tweets.
Dit zijn de drie belangrijkste factoren van geluk (én hoe jij ze kan beïnvloeden)
Van faillissement naar bloeiend bedrijf: 'Maandenlang kon ik mezelf geen loon uitkeren. De werknemers gingen voor'
Intrapreneurship is hot. Deze experte legt uit hoe je ermee begint:
Geen bazen of hiërarchie meer, dit Gentse bedrijf probeerde het uit. Dit is het resultaat:
"Heel wat bedrijven uit Silicon Valley doen wél al moeite om een prettige werksituatie voor vrouwen te creëren"
De volgende succesvolle start-up? Die vind je dankzij AI
“In de toekomst zal je als webshop een van deze drie dingen zijn: groot, gespecialiseerd of dood.”
“Iedereen heeft het over innovatie en digitale transformatie, en toch hebben heel wat Belgische bedrijven er moeite mee”
"Data toont ons maar een deel van de waarheid. Het blijft aan de mens om de juiste inzichten eruit te halen"
“Marketeers doen er alles aan om hun klanten te verleiden, waarom zouden ze daar géén geur voor inzetten?”
“Onderschat micro-influencers niet. Mensen met 800 volgers kunnen ook een flinke impact hebben"